pengikut yang setia~

1 Julai

Assalamualaikum,

Harini 1 Julai 2015, dah lebih separuh 2015. Apa yang aku dah capai? TAKDE.

Hahahahah, entahlah. Aku masih tak kerja, dan tak sambung belajar. Betul-betul berharap dapatlah sambung ke UNIKL tu sebab aku tak rasa aku boleh tunggu lagi. Biarlah belajar, dari kerja dan buat rutin sama setiap hari, Aku dah la jenis cepat bosan, mana sanggup nak tunggu second intake. Kadang rasa jealous dengan kawan-kawan sebaya yang dah pun sambung degree walhal aku masih lagi terkial-kial tunggu jawapan untuk sambung degree, Mimi dengan Syaz dah nak masuk final year weh. Insecure nya rasa. Kawan-kawan pulak dah ada yang kahwin, aku pulak masih bertukar kawan lelaki dan tak jumpa lagi 'the one'. Pasrah jela dibuatnya. Ada rezeki, ada lah kan. Usaha jelah. 

Korang doakan lah yang baik-baik untuk aku. Doa dari seorang stranger tu kan lebih makbul :)

No comments:

Post a Comment