pengikut yang setia~

Boy bestfriend.

Rasa nak menulis.

Ini random sahaja, tak perlu terasa. Tak perlu tersinggung.

I have this one particular boy bestfriend.

Serious, seronok kawan baik dengan opposite gender. Aku akui itu. Well, aku sendiri ramai kawan lelaki. Tapi ada orang pernah cakap, bahaya nya kawan dengan lelaki ni. Takut takut TERsuka. Dan biasanya perempuan yang akan terasa dulu. Yelah, mana tak nya. Yang lelaki sangat caring. Sangat loving. Mungkin bagi lelaki itu, macam layanan biasa. Tapi, perempuan memang memang fitrah nya mudah perasan.

And this particular boy best friend. Dia boyfriend orang. Malah, aku kenal girlfriend dia. He keeps flirting with me. Bila ditanya, "Kenapa kau layan aku macam ni?" dia jawab, "Aku layan biasa je" Biasa apa kalau pagi-pagi wish good morning dengan panggilan 'sunshine' 'sayang' kat belakang? Emangnya, berapa banyak sayang yang kau ada doh?


Yes, i do feel the vibes. But, aku tau lelaki ni memang jenis setia. Dia memang flirt sana, flirt sini. But in the end, aku tahu dia akan pilih steady girlfriend dia. And in the end jugak, aku yang perasan sorang2 nanti. Hahahaha.

But seriously, dia jarang keluar dengan awek dia. Lebih banyak spend time dengan aku. Manjakan aku lebih daripada dia manjakan awek dia. Dah tu, salah ke kalau aku perasan?

Come on lah, kalau betul kau setia. At first, kau takkan bagi layanan extra special pada aku. Kau takkan manjakan aku macam ni. Sampai aku rasa aku ada steady boyfriend.

Aku sayang kau.
Dan i know u feel the same.


But please, letak boundary antara kita lepasni.

Boleh kan?

No comments:

Post a Comment