pengikut yang setia~

Aku dan kehidupan sekarang.


Hai. Tak ada benda yang penting pun nak cerita. Saja meluahkan apa yg rasa kat hujung hati ni.

First, aku rasa aku dah boleh terima ketiadaan si dia dalam hidup aku. Memang susah, saban malam aku pasti bergenang memikirkan dia, kadang kadang tak boleh tahan mengalir jugak. Even sekarang bergenang juga. Serious tak tipu. Tanpa aku sedar, kehadiran dia banyak mempengaruhi hidup aku sebenarnya. Pemergian dia juga. Tapi, nak buat macam mana. Nak tak nak, aku kena bangun kan? Lagi lagi bila tahu dia masih tipu aku walaupun kitorang dah tak ada apa apa. Nasib baik ada kawan yang prihatin dan beritahu aku walaupun sangat pedih untuk aku terima. Petunjuk tu, supaya aku bangun dan move on.

Nak cakap pasal move on ni, aku ada jumpa 2-3 orang lelaki. Kawan biasa biasa je, cuma ada seorang dalam kalangan 3 orang lelaki ni yang berjaya mengusik hati kecewa aku. Ye kot, entah. Aku pun tak pasti. Cuma, aku senang dengan pembawakan dirinya yang matang, lembut dan mungkin juga beriman :P senang sebenarnya nak carik lelaki yang baik, melalui imannya. Kalau iman mantap, insyaAllah semuanya akan bagus dengan sendirinya :')

Mudah-mudahan, ada jodoh lah. Cumanya, aku malas nak berharap. Kita ikut je flow kan?

No comments:

Post a Comment