pengikut yang setia~

Bismillahirohmanirrohim,

Cuti semester bakal berakhir. Aku akan kembali pada realiti, semuanya berbalik pada yang normal. Cuma satu yang berubah, aku bukan lagi aku. Aku hancur. Rapuh.

Aku bukan lagi puteri miliknya. Bukan lagi penagih kasih sayang nya saban malam. Bukan lagi. Apa lagi harus ku luahkan jikalau kasih yang kuagungkan dulu memakan diri sendiri. Kasih yang aku bayangkan hingga ke pelamin bahagia jatuh tersangkut di antara realiti dan angan-angan. Aku tak bisa salahkan takdir. Semua ini bergantung pada dua pihak - aku dan kau. Kalau seorang antara kita sudah tidak percaya lagi pada hebatnya 'Hubungan Jarak Jauh', apa lagi? Ingat mudah? Persetankan, yang penting hati.

Sudahlah, kau sudah pergi jauh. Tinggalkan aku di sini- keseorangan.

Aku harus kuat.

Doakan aku, moga aku kuat untuk masih mengukirkan senyuman.

No comments:

Post a Comment