pengikut yang setia~

birthday wishlist :)

16 Mei 1994 . itu tarikh lahir aku . harini saja-saja lampirkan apa yang aku nak untuk tahun ni .


1. New Balance shoe(s)

gorgeous gila kan ? aku memang minat sneakers/sport shoes . senang nak jalan tanpa sakit kaki . yang ni insyaAllah boleh dapat hujung bulan ni . sebab duit dah ada , cuma tak ada ruang dan peluang :P

2. Hangout bersama yang tersayang di Genting Higlands/Sky bridge KLCC .



yang ni aku nak lepak dengan siapa-siapa sahaja . janji aku sayang . tak kisahlah family , si dia atau dengan SENGALS . mesti gempak kannnn . nak :')

3. Kolej Profesional Mara , Kuantan specifically .


keputusan untuk masuk ke sini adalah esok . yer , ESOK ! 14hb mei 2012 . nak sangat masuk sini sebab FREE . tak payah pinjam PTPTN . plus , dapat elaun :) course pulak , memang minat gila !

Ok done . cukuplah 3 wishes . takkan nak lebih-lebih . ingat kau puteri Cenderawasih ke ? HAHA :D



No comments:

Post a Comment