pengikut yang setia~

sila tepuk tangan :')

tepuk tangan sekarang ! aku tak dapat Kolej Profesional Mara tu . agak sedih lah kan , tapi dah buat rayuan . sekarang , tunggu dan lihat je dulu . sementara itu , aku sambung form six dulu :)


DAN , birthday tahun ni paling teruk :'( dah lah si dia buat hal , dan hari tu jugaklah . kitorang buat keputusan untuk lepaskan diri masing-masing . bagi peluang untuk masing-masing fikir . 




tapi , tak apa lah kan . btw , one day before birthday tu . dah celebrate dengan En.A . tak lah celeberate sangat pun . kitorang pergi lunch , lepak2 . lepaskan rindu yang dah lama pendam . main Galaxy Note dia , sekarang aku dah gila dengan Android . ada siapa-siapa nak bagi tak ? huhu .

lagi satu , aku sekarang dah ada pengganti si dia . SYAZWAN ZULKIFLY .



doakan aku dan dia ^^v
*perasan*



No comments:

Post a Comment