pengikut yang setia~

BOLA , BOLA DAN BOLA


tiket bola , grandstand - RM 40

weeee . semalam 22 Februari . aku ke Stadium Bukit Jalil , tengok bola lahh . takkan bersawah pulak . finnally , aku dapat tunaikan azam 2012 aku . nak tengok bola DI STADIUM . sanggup tau save gaji aku bulan lepas . semata2 nak bagi sokongan pada team Malaysia walaupun aku tahu kita memang dah kalah :)



bendera Ultras Malaya punya :)

so far , game kali ni memang agak mengecewakan . 4-0 . jepun menang gol besar . tapi , aku sikit pun tak heran :) sebab sudah pasti kita menang daripada segi sokongan dan penyokong . laungan yang tidak berhenti daripada Ultras Malaya sedikit sebanyak menggegarkan stadium dan bikin cuak itu doraemon :D aku memang tabik spring sama mereka . ikut kan hati , memang nak join sekali teriak untuk Team Malaysia . tapi , it's my first time there . so , maybe next time . sangat kagum dengan mereka yang sedikit pun tak berhenti beri sokongan .

tapi, sedikit kecewa bila ada penyokong yang kurang patriotik bila Jepun sumbatkan gol yang ke 4 . ada penyokong yang bangun dan beredar . masa tu , nak je aku bagi ceramah motivasi tentang semangat patriotik . ya , mungkin anda semua takut kesesakan lalu lintas . tapi , apa ada hal . kata pun , tengok bola kat stadium . mestilah sesak encik ! tak nak sesak tengok kat mapley jela .


abg2 sporting , dorang panggilkan Nazmi untuk aku :)


masa game belum start , warm up dulu .

aku excited gila babeng dapat jumpa Nazmi ! malangnya , dia tak pandang poster aku . Muslim dan Mahali ada pandang . Nazmi agak sombong . langsung tak nak pandang crowd . mungkin dia penat kot . haha , aku backing Nazmi baik punya ni .


abang ni pun sporting :)

abang ni suka rela nak tolong siap kan poster ni . dia kata bagus kat aku . datang2 je tanya ' eh , adik ni Ultras ke ' pehhh , aku terharu . ada muka Ultras laaaaa . haha . mak gua tanya , kenapa tak mintak nombor telefon . amboi mak , nak buat menantu ke :P


lastly , ini Nazmi Faiz . kaki dia cramp . kesian gila . rasa macam nak lompat pagar dan tolong :D


 NAZMI FAIZ's fan until the last rebel :)






No comments:

Post a Comment