pengikut yang setia~

selamat tinggal 2011 :)

lagi 2 hari dan selamat tinggal 2011 . so far , 2011 oklah . tak terlalu best dan tak terlalu boring . apa yang best ?

  • SMK PUCHONG PERMAI . memang aku takkan lupa . kat sini lah aku jumpa kawan sampai mati aku . aku jumpa cikgu sporting yang amat - PUAN NOORSABANUM . kat sini aku kena hentam denagan kaki gengster , kena anti ( aku buat ilek je ) , kat sini lah aku kenal sugar daddy ( SENGALS II je faham ) dan kat sini lah juga aku dapat TOKOH SAHSIAH TERBAIK . dem , diam lahh . tak payah nak gelak sangat lah kan .

cikgu ni gila , macam aku :P


SENGALS II




  • LIVE OUT LOUD HOTFM - ini memang terbaik . pergi bukan nak belajar ,  lagi pergi usha DEEN HOTFM . Dah dia sporting habis , kat twitter , sikit pun tak sombong . kat sana happening sangat . lagi2 time balik , dapat gila2 dengan penyokong bola NEGERI SEMBILAN vs TERENGGANU .

kawan baru .
  • tahun 2011 jugak lah , aku kenal dengan seseorang yang bisa buat aku single sampai bila2 . NAZMI FAIZ . ya , ya . aku tahu korang bosan . tapi , dia memang stylo kan ?


rambut baru - hensem <3
  • yang paling penting , walaupun aku tiada peneman di sisi . aku ada banyak soulmatessss . SENGALS II .

kalau lah , aku hilang harta . aku tak kisah , janganlah aku hilang orang2 yang aku sayang dan hilang orang yang sayang aku . itu sudah memadai .

No comments:

Post a Comment