pengikut yang setia~

Blind Date ♥

woot woot , oleh sebab hati ini begitu berbunga-bunga . aku kasi update ini beloggg . petang tadi , aku jumpa seseorang . ecehh , ayat nak skema . kembali pada tajuk entry , Blind Date . yup , memang aku tak pernah jumpa dia pun sebelum ni . kenal2 dari satu laman sosial ni . ehem , mesej2 dan call2 . dan terjadilah pertemuan ini . aku pun tak tahu kenapa aku seberani ini sampai nak jumpa seseorang yang aku tak kenal . 


nak dijadikan cerita , aku dan si dia siap gaduh lagi kodd sebelum ni . masing2 sempat sentap antara satu sama lain . tak contact seminggu sebab masing2 ego . petang tadi , aku saja misscall . sekali , dia call . aku bajet2 , dia tak tahu aku siapa . sekali , dia kenal lahh . dia ajak jumpa dan dengan segera , aku jawab jom . fulamak , berani tahap gonjeng lahh . kitorang jumpa dekat KFC area rumah aku . tapi , tak lepak dalam pon . aku tak nak sebab aku malu . yelah , ramai kodd membe2 yang kerja kat situ . aku dengan dia lepak kat parking lot motor kat luar KFC tu . mula2 , aku macam cuak jugak lah . sebab , aku tak lah gojes mana . takut dia tak boleh terima aku . sekali , dia macam ok . kitorang gelak2 sampai aku nak jatuh . kelakar . pastu , dia ajar aku bawak moto 125 dia  . kesimpulannya , aku dah pandai bawak motor clutch .


si dia di sebelah :)


busy bebenor , mak dia la call .

minum2 kat mapley , gelak sana gelak sini . mamak2 kat situ pon dah usha2 . mana tak nya , asyik gelak jee . tapi ,masa nak balik tu . ada sikit konflik . aku rempit balik tinggalkan dia seorang . kesian dia . masa jumpa ni , aku ok je . dia yang malu lebih . maybe , dia tak biasa kodd lepak dengan perempuan . muka dia blushing habis lah . 

dia : awak lapar kan ? awak nak apa ?
aku : saya nak awak :D

masa tu lah , memang berubah gila muka dia . aku pon tak tahu kenapa aku selantang tu . act , aku gurau je . apa2 pon , aku enjoy jumpa dengan si dia :)



No comments:

Post a Comment