pengikut yang setia~

mari belajar memandu (:

so far , aku dah pun habis belajar memandu . dah QTI dah pun . tau tak QTI tu apa ? ok gang , QTI tu macam pra ujian . ujian untuk menentukan samada kita ni layak atau tak untuk dibawa ke ujian memandu berasam JPJ . nak dijadikan cerita , hari khamis 8/12 lah aku QTI . malam sebelumnya , ic aku buat hal . dia sebok2 nak hilang . lesen L sekali . wadepish betol la . habis aku kena bebel , yela masa JPJ motor pun benda sama jadi kat aku . nasib ada bibik cleaner sekolah jumpa . owh ya , yang tu aku cerita kat next entry .


ok . nak cerita ni . actually , aku tak ada masalah sangat . kecuali , ujian naik bukit . kenapa lah kau ada wahai bukit . punyalah aku nervous , sampai aku gagal ujian bukit tu . ya , aku gagal . tapiiiiiiiiiiiiiiiii , nasib baik . cikgu memandu tu suruh aku tanya sorang ni . aku rasa dia anak tauke driving school ni . hensem + baik . dia bagi kami yang gagalbukit ni , second chance . fuhhh , lega ya rabbi . alhamdulillah .



second chance ni , aku lulus dengan jayanya . mungkin tadi 2 sebab aku nervous sangat . kali ni , dah tak nervous dah . cikgu2 semua bagi semangat . cikgu azmi pulak boleh tak ada . dia kena bagi ceramah . dorag semua kenal aku kot . kat atas bukit tu lah , dorang kata ' ni budak azmi ni , ha . . ' aku dah sengih2 , at least aku dah tak nervous dah . relax sikit . tapi , memang . tips aku , korang anggap je test ni macam korang belajar biasa . anggap ni bukan ujian . senyum dan relaks pasti ok (:

ujian yang lain macam parking sisi dan tiga penjuru , aku tak ada masalah . aku buat sekejap je . buat dengan senyuman . mana tak nya , dah lepas ujian bukit . tak ada lagi yang nak dirisaukan dah . masa kat tiga penjuru , cikgu yang jaga tu saja je sakat2 aku . memang semalam nya , cikgu azmi ada cakap depan aku suruh gagalkan aku . alah , saja bergurau . tapi , cikgu2 kat PERFECT DRIVING ACADEMY , PUCHONG ni memang sempoi + superb . tak ada masalah . semua sporting wa cakap lu . haha :D

aku tak ada usb , tu masalahnya , nanti kalu aku jumpa . aku share gambar kat sini . ok ?

owh ya , nah !


buah hati pengarang jantung <3

p/s : lawa tak header aku ? aku tempah , RM 3 je kat sini .

No comments:

Post a Comment