pengikut yang setia~

angau tahap maksima !

like , seriously . aku memang dah angau tahap maksima . pada siapa ? siapa lagi , MUHAMMAD NAZMI FAIZ MANSUR la -.- . aku bukan angau tahap2 biasa macam perempuan lain yang kat luar tu . macam mereka yang minat NAZMI sebab dia hensem . yang minat dia ikut musim , kalau ada game barulah terhegeh2 nak minat . aku bukan macam tu wey . betul !



yang jersi 21 tu . NAZMI !


punya lah aku angau , sampai aku termimpi2 . aku mimpi aku dapat lepak2 , borak2 , gelak2 . sekali aku tersedar . wadepish --' aku mimpi . korang boleh bayangkan tak , betapa kecewa nya aku . ala , macam korang mimpi korang dapat jumpa idola korang . sekali , mimpi . masa tu , aku rasa macam nak nangis je wey . aku kecewa sangat . itu kali pertama , yang kali kedua lagi tak tahan . aku mimpi yang NAZMI ni bagi aku jersi dia yang nombor 21 tu . dia siap tanggal depan aku 2 . woooo . memang aku siap lompat2 lagik . sekali , dem . mimpi lagi . kali ni , aku betul2 nangis . ya , siapa tak frust kan ??


mungkin korang baca ni , korang dah gelak2 . tapi , ni jujur dari hati aku . aku minat kat dia , aku tabik pada dia . ouh gosh , bila dapat jumpa hero malaya yang sorang ni ? plzzzzzz .

No comments:

Post a Comment