pengikut yang setia~

Karnival juara rakyat SMK Puchong Permai 2011 ♥




wa bajet tshirt pak cik ni ^^

27 november 2011 , satu karnival telah diadakan kat sekolah aku . not bad lah , aku bajet tiada siapa yang nak datang . sekali , ramai wooohhh  ! jangan main2 dengan sekolah aku ni . dapat 50 ribu tu . ni semua sumbangan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil . terima kasih datuk ^^









amacam ? dapat rasa betapa happening nyeee ? serious aku cakap , aku enjoy sangat2 . btw , kitorang selalu nya akan dapat kenal sorang abang . tak kira la pergi mana . lawatan ke , jalan2 ke . so , lain cerita nya kali ni . kitorang dapat sorang ' pak cik ' . ' pak cik ' tu sebenarnya seorang guru besar sekolah rendah puchong utama 1 . betul2 tak sangka . aku pulak dengan selamber panggil die pak cik . yela , mana lah aku tahu kan dia tu sebenarnya cikgu ==' . sorry ya cikgu ? ni gambar dia :-


ENCIK AWALUDDIN HJ NAWI  ♥

Enjoy sesangat :)





1 comment:

  1. aisyah dah tinggi skrg sampai Mimi nampak sparuh je . haha

    ReplyDelete