pengikut yang setia~

MALAYSIA vs BAHRAIN

besok dowh . besok . MALAYSIA vs BAHRAIN ! aku terlebih excited pulak . al maklumlah , dengan ada nya dia ---------> NAZMI FAIZ 


b sayang , baby harap b buat elok2 ye sayang ? kalau menang , baby belanja cekodok ikan bilis besok lepas game . hikhik . aku gedikkk 
-________-


si dia yang bisa buat hati ini berdetak laju bak enjin bas mini .
dia juga yang bisa buat aku tergamam dan air liur meleleh tanpa sedar .
seriously (Y)

pesanan buat awak , NAZMI FAIZ : ( macam la dia baca -.- )

buat elok2 , saya gilakan awak . noktah .

btw , baca ni :-

“Kami ada melihat aksi Malaysia menentang Syria sebelum ini, nyata mereka sebuah pasukan yang sukar untuk ditewaskan.” Ada beberapa pemain Malaysia yang bagus. Pemain nombor 12 anda (Muhamad Nazmi Faiz Mansur ♥ ) ada kemampuan tinggi. Saya lihat dia menjana bahagian tengah dengan baik dan kita perlu lebih berhati-hati dengan pemain ini untuk mengelak dimalukan nanti,”

- Jurulatih Pasukan Bahrain, Salman Shareeda.

p/s : bikin hati ini makin cair hari demi hari -.-

No comments:

Post a Comment