pengikut yang setia~

dia yang bernama NAZMI FAIZ ♥

hey guys . maaf sebab berabad tak update dan kemas semua habuk2 yang ada kat blog ni . bukan apa , aku kan mangsa kekejaman SPM 2011 . demmm . seriously , tension gila kodd SPM ni . tapi , tension2 pun aku ada satu bentuk hiburan yang boleh buat aku lupa sekejap tentang SPM ! apa dia ? heeee , mestilah BOLA !




seriously proud to be malaysian !


berbalik pada tajuk entry ni ,

 NAZMI FAIZ 

 weyyy , dia handsome kan ? ye -_____-
dia jambu kan ? owhh --'

ya . memang dia handsome + jambu . aku pon akui aku memang dah jatuh cinta tahap golek2 pada dia . ( apa  mandrem dia pakai -.- ) tapi , aku minat dia bukan sebab dia handsome atau sebab dia jambu . sebab dia . . actually , aku pon tak tahu kenapa . heee , memang first time aku dengar juruulas sukan tu sebut nama dia . aku dah pelik . tak pernah dengar pon . dengar2 lagi , hah ? dia form five ? seriously ?! tak SPM ke hapeee ? weyyy , aku betul2 jatuh cinta kat dia . tolong !



mak aihhh . asal aku tengok je gambar NAZMI  je . aku dah mula sawan . sawan gila . sumpah . kau boleh tanya membe2 aku , betapa aku obses pada dia . kawan2 semua dah panggil aku dengan nama ' NAZMI ' dan aku suka . biarlah korang nak cakap apa pon . i am still his number one fan . swear (Y)

aku janji . aku akan usaha sampai aku akan jumpa NAZMI ni depan mata . macam mana ? tak kisah la apa juga caranya , aku nak jugak . even , terpaksa merayu kat Datuk Satim . heee , Datuk kan ketua pasukan bola sepak selangor . mesti boleh kawteeem punya , kan Datuk ?


punya la obses sampai semua aku tukar jadi gambar NAZMI ni ha . 

handphone


twitter

desktop laptop



optional name pon aku tukar --> NAZMI FAIZ
korang lihat dan nilai sendiri . ya , aku gilakan dia .


NAZMI , 21

Aww , cair -,-

No comments:

Post a Comment