pengikut yang setia~

Perkhemahan Kadet Bomba Peringkat Negeri Selangor 2011

Assalamualaikumm and a veryyyyyyy good evening guys .


hehe . nak story pasal kem kadet bomba ni . nak baca ? boleh , boleh . yang tak nak . hang boleh pergi ber-ambuss ya ?


ok . 1stly , aku ada banyak cerita pasal kem ni . tapi , aku cerita apa yang aku larat jela ye ? kem ni berlangsung di SMK Telok Datok , Banting yaww . kat mana ? hang ( dah terikut cegu md noor cakap hang2 ) boleh ramai2 pergi melawat abang GOOGLE ye ?


kitorang berkumpul kat balai bomba seksyen 15 , shah alam . practise last punya . and apa lagi , gerak menaiki bas persiaran kami yang hensem itu . mana tak nya , daerah lain semua naik jentera , kereta , van dan etc . kami naik bas yaww . ha , kaya tak PETALING PERDANA ? kaya kan ?


sekarang aku nak kenalkan cikgu2 kami , merangkap jurulatih2 kami yang hensem dan comel lotey ituwwww .
cegu md noor




cegu roszairil @ cegu boy


cegu syazwan @ cegu wan

amacam ? tergoda tak ? ha , jangan nak rampas ok ? huhu. mereka2 ini saya yang punya . gurau sajaaaaa .

ok. sambung balik . kitorang kat sana 3 hari 2 malam . sama macam kat entry ini . hari sabtu , hari paling cuak . pertandingan kawad kaki dowww .




ni masa pemeriksaan pakaian . tapi kan korang , kitorang dapat nom 2 taw . tak sia2 berlatih pukul 6.30 pagi sampai pukul 11.30 malam . ya dok ? aku sangat2 berpuas hati. even , kitorang tak menang kawad operasi . yela . kawad operasi tu individu kodd. kawad kaki 2 melibatkan seluruh pasukan . susah doww nak control kitorang yang gila ni .

aku rindu korang dowww


tag saya - pegawai

ni baru tag saya - peserta jewww ~

bangga dapat sijil dan medal



apa2 pon , aku nak cakap yang aku seriously enjoy sepanjang kita kenal2 . even , mula2 semua buat muka kerek kan ? dah nak balik , barulah ada yang nak nangis semua . korang , aku sayang korang taww !

eyh , jap2 . terima kasih pada si empunya topi ini . bagi saya pinjam . cegu , saya tidur sambil peluk dan cium2 topi ni . habislah cegu . mimpi saya tiap2 malam . haha .







No comments:

Post a Comment