pengikut yang setia~

ada orang tackle Aisyah Kirana ?

Assalamualaikum ,


hehe . entry kali ni macam interesting sikit . sikit je la . hehe .


malas nak banyak cerita . korang usha dulu screen print ni ~









ok . senang cerita . dia ni member satu skuad Petaling Perdana . yang mana ?korang teka la . yang pasti , time kat smk telok datok tu . dia ada duduk sebelah aku . kitorang borak2 sikit .

dia try nak tackle ak doww . padahal , dia dah ada awek . yela , kat relationship status tulis dah tunang bagai . tapi , still nak try power aku kudd . WTH ! lelaki memang camni ya ?

enough la kawan , maybe kita lebih sesuai as a friend . bukan teman tapi mesra . daaa ! ingat aku mainan ?! kan dah ter emo . mana tak nya . terus aku appears offline . malas nak layan dah . jangan aku terus block kaw pasni .

bye awk ... sayang awk ketart2 . ( haktuihhh )

No comments:

Post a Comment