pengikut yang setia~

latihan kawad kaki intensif 2011

Assalamualaikum ,


ok . cerita ni dah lama sebenarnya . tapi , baru nak cerita kat korang semua . sorry ya ? huhu .


jumaat minggu lepas , aku telah pun ke balai bomba seksyen 15 shah alam . buat apa ? korang ni . kawad la yunk !



hujan lebat time ni


ha . kitorang stay sini 3 hari 2 malam . lama tak lama . tidur pulak kat asrama balai .

amacam ?
selesa tak selesa , belakang kira . janji boleh tidur pun dah cukup baik . ni pon sebelum kitorang buat make over . huhu . kitorang tarik dua katil yang kat belakang tu ke tengah sikit . mana tak nya , panas siott . huhu .

sepanjang 3 hari 2 malam tu , aktiviti kitorang kawad memanjang . tak pun , kitorang buat kawad hos . tapi , aku tak terlibat la . yang sasa dan gagah sahaja ok ? hehe .

latihan ni melibatkan pelajar2 sekolah di daerah petaling perdana . kitorang ni telah pun menjalani pemilihan sebelum ni . barulah dapat pergi kem peringkat selangor jumaat ni . iaitu esok . hah ! esok ? mak aihh . cuak bhaii . boleh ke ke kitorang menang ? aku rasa boleh je . tapi , risau dengan skuad daerah klang . lagi2 ada budak pandamaran . adusss . tak pasal2 aku cuak . *tibatiba .

apa2 pun , korang kena doakan kitorang k ? kalau menang , aku belanja korang sorang sebijik fixie mainan . ok deal ? huhu .

okla sayang2 sekalian . saya nak sambung pack barang untuk esok . tak sabarnya nak pakai but . haha . first time kodd . korang kena faham . sebelum ni aku pakai kasut potong je . saya kadet polis sebelum ni .

i love bomba , i love cikgu kamarul

gatal kan ? die hensem sangat . mana aku tak cair .




No comments:

Post a Comment