pengikut yang setia~

gaduh dengan MR. L

assalamualaikummm

hey . rindunya pada awak mr. blog . meyh peluk meyh . huhu . seriously rindu .ok . sebelum nak post entry pasal kem . ada 1 benda aku nak cerita . aku gaduh dengan MR. L .

masa kat kem 2 laa . aku agak kecil hati dengan dia . yela , pagi sebelum aku bertolak 2 . aku ada text dia . cakap yang aku nak spend time dengan dia sebelum 3 hari kitorang xdapat contact . sedihnya aku bila dia boleh berkira dengan bil telefon nya . padahal , bukan nya aku nak bergayut sampai 2-3 jam pun . dengan bengangnya , aku pun cakap. ok fine . it's up 2 u then . bye .

pastu , bila aku nak gerak pagi 2 . aku ada ada hantar 1 text lagi . suruh dia jaga diri . tapi , dia....
langsung xkisah pasal aku . xbalas pun . dengan tekad dan azam yang menyala-nyala . aku tekad xcontact dia 3 hari tu . biar dia rasa apa yang aku rasa . padahal , aku bawak fon kowt . huhu .

malam yang kedua 2 , dia call . aku angkat dan aku mula merajuk . aku letak fon . then , aku off .
bila pagi , tengok dia ada hantar mesej . perghhh . cair kowt aku baca . haha . seriously . tapi , akustill kuatkan semangat . aku merajuk . bila sampai rumah . banyak kali dia try call . tapi , aku xangkat . tiba2 , aku demam pulakkk . lama2 , aku angkat . yelaaa , rindu bhaiiiiii . dannnnnn , malam tadi , aku dah ok pun dengan dia .

alhamdulillah , dia berjanji untuk berubah . harap2 . dia betul tepati janjinya .

No comments:

Post a Comment