pengikut yang setia~

lawatan sambil belajar ke TESCO

assalamualaikummm ,


ok2 . tadi aku , shera , awan , wanie dannnn miera ke TESCO . ya , TESCO ! mungkin korang, korang akan cakap  " ala , setakat TESCO pun nak batak ke " ya , memang aku batak . so ? haha . bagi aku , xkesah la berada di tempat paling bosan di dunia pun . asalkan berada dengan SENGALS . segalanya pasti akan best . seriously . dengan adanya shera . lagilaaa . haha .


nah . enjoy dengan melihat gambar2 kami .


aku dan awan nano <3


gilagila di fitting room

shera kaya an ?


barang barang yang dorang borong ^^'

p/s : aku xbeli apa apa pon . dorang yang borong satu TESCO .
TESCO kena bayar komisen pada aku , berapa banyak aku letak nama TESCO . huhu .

p/s/s : nak pergi kem besok . yeay !

No comments:

Post a Comment