pengikut yang setia~

aku sayang dia !

assalamualaikum , ( ni entry gedik , xsuka xpayah baca )

aku sayang dia ? siapa ? hah ? haha . aku sayang MR. L . 

seriously . dia banyak bersabar dengan aku  . dia diam je bila aku sound2 dia .

tadi , aku sempat lagi gaduh dengan dia . pasal benda yang sama . dia terlaluuuuuuuuuuu busy . kalah perdana menteri . haha . betul weyyy .

dan , dia dah jelaskan semuanya . dannnn , ( berapa banyak ' dan ' daaa ) dia telah pun buat air mata saya mengalir . ya , saya memang ciwek . lagipun , aku kan perempuan . normal la 2 .


pada awak MR. L ,

saya minta maaf . saya janji untuk jadi the best girl untuk awak . cross my heart .
saya betul2 sayangkan awak . i really do . awak tau 2 kan sayang ?
nanti , kita hangout lama2 k ? dan , thanks teman saya tadi :)

No comments:

Post a Comment