pengikut yang setia~

hangout bersama bro !

Assalamualaikummm ,

semalam , aku , anem dan leena telahpun bergerak ke MID VALLEY . buat apa ? haha . kitorang pergi menternak lemak . bak kata cik epal . hehe .

motif utama kitorang ke mid ialah untuk jumpa dengan BRO HAFIZ . yeayyyy ! dia la yang belanja kitorang CARL'S JR . pergi try benda alah ni pon atas saranan bro carl samsudin . ya . dia ada review pasal ni dalam blog dia . so , semalam pun teringin la nak try .

mak aihhh , mahal nak mam kodd . nasib ada hartawan lagi pemurah yang belanja . haha . ala, dah dia yang janji nak belanja . aku ok je . berger dia besar punya ! seriously . senak dowh perut aku makan berger dia . tapi , yang bestnya tentang carl's jr ni . air boleh refill sebanyak mana kau nak . ya , aku tau macam mcd . tapi , mcd 2 air coke je . kat sini , macam2 air weyy . air panas ada , salad pon ada weyy .
anem happy makan free

berger aku

sampah2 kami

kesimpulannya , aku sangat gembira . walaupun , ada orang tu tak lah sporting yang digambarkan . dia lebih prefer layan kawan dia . sedih kodd . tapi , xpe la . dia belanja pun dah cukup baik kan ?

to bro , thanx ya ?

p/s : gambar si dia tak boleh disiarkan . kerana si dia bajet jadi artis . haha . xla . risau salah faham je . harap faham .

No comments:

Post a Comment