pengikut yang setia~

Aku cuma insan biasa !

assalamualaikum ,


first , aku nak bagi amaran . aku nak guna 'aku' dalam post kali ini . bukan apa , aku cukup bengang hari ni . nak tau kenapa ?
buat pengetahuan korang , aku seorang mawas  pengawas di sekolah . ya ! mana yang dah tau , bagus . sebelum ini aku tahu ramai yang cukup bengang dengan kami , pengawas . ok . fine . lagi2 dengan aku . aku tahu . tapi weyy , aku pun ada hati . aku pun ada perasaan . bila kaw cakap aku kerek , bajet . kaw ingat aku xsentap ?! tapi , hari ni paling aku terkilan . cukup wat hati suci ni terluka .
seriously . kenapa ?

ni aku nak cerita , ada seorang minah perempuan ini . dia baru form 2 . dan dia mula nak bajet yang dia 2 form 5 . ahhhh ! aku ada terserempak dengan perempuan ni masa aku otw nak gi topup pada suatu hari . dia anik moto n aku pon naik moto .bila aku dalam perjalanan balik ,aku terjumpa lagi perempuan ni . xsemena2 die gi press2 moto dia . aku pelik . asal laa perempuan ni . mental apa ?

kat sekolah tadi , aku suruh budak2 perempuan duduk . 2 pon susah ke ?
yang kaw pulak boleh gi sound aku . ' ak alaaa , perempuan naik moto ' kaw cakap . aku dengang bengangnya pon cakap ' ak alaaa , kaw pahal ? ' geramnya aku . kaw cakap aku naik moto , yang aku naik moto , abes apa yang kaw naik ? unta ? keldai ? owhhh , baru aku tau dowhhhh !

moral of the story , lain kali sebelum cakap 2 . cuba kaw fikir . kalau aku cakap benda yang sama kat kaw . macam mana ? weyy , lek r derrr . kaw berjaya wat aku rasa give up nak jadi prefect lagi . tapi , sebab kaw jugaklaa aku akan teruskan kerja aku ni . aku nak banteras perempuan2 macam kaw . wahai perempuan , kalau kaw baca ni , tahniah ! kaw dah wat aku kecil hati . itupon , kalau kaw tau apa itu blog . yelaa ,moto pon xtau apa . haha (gelak dengan puas hati )


k la , chawww .

p/s : penat latihan rumah sukan xabis lagi , aku da post entry ni . syabas ya wahai perempuan !

p/s/s : i am a prefect, not perfect !


                                                                                      sayangs , 
                                                                                        me :)

No comments:

Post a Comment