pengikut yang setia~

blog makeover

Assalamualaikum...

hye . perasan something lain x tentang blog ni ? yang perasan good . 10 markah ! yang x perasan , serious kecik hati . huh . xnak kawan . haha . saya tipu je . xkesah laa . yang xtahu 2 mari saya beritahu ye ? saya dah pon makeover ini blog . upsss . bukan saya tapi FARAHAIN MASRI . Dia kawan facebook saya . dia baik . rajin juga . seriously , saya sangat berpuas hati . mana xnye , saya sendiri berusaha untuk makeover sendiri namun x berjaya . =,=' . giveup . lalu , saya pon meminta bantuan ( asal ayat aku ni skema sangat ? ) dari dia. and the good news is dia sudi untuk tolong saya . wahh . baek gila an ? yang paling aku suka about dis whole makeover is the layout and the music ! pergghhh . suka gila bhaiii . sampai sekarang aku tersenyum mengingatkannya . WE ARE PERFECT TWO by AUBURN . sweet sangat lagu ni . even , dengar 20 kali sehari pon saya xpena bosan . 2 saya laa , anda ? haha . 



konlusinya , ( wah , xsia2 aku masuk pidato tahun lepas ) saya amat berpuas hati . cuma nak tambah sikit2 je lagi . pic2 SENGALS , family and also ENCEK ADIB . hehe . gatal . oklah , 2 sahaja untuk hari ni .



notakaki : komen r tentang makeover ni . anda suka atau x ?

                                                                                                        sayangs ,
                                                                                                          me :)

No comments:

Post a Comment