pengikut yang setia~

i am too busy !


Assalamualaikum ,

ya ! saya memang sangat busy kebelakangan ni . banyak betul kerja yang perlu diselesaikan . hinggakan , saya terlupa pada awak encek blog . huhu . yela , dengan kerja pengawas nye lagi , persatuan sejarah , kadet bomba lagi . aduyai . belum masuk rumah sukan . memang meletihkan . harap semua ni berbaloi bila aku dapat masuk U nanti . hehe . berangan . hey , biar laaa .



hah . sebelum terlupa , isnin ni saya kena lead kawan2 form 5 baca ikrar untuk ' aku janji ' . uishhh . cuak bhaiii . korang doakan saya ye ?


oklaa , see you guys later .


p/s : penat study and wat hw juga :(



                                                                                  sayangs ,
                                                                                    me :)

No comments:

Post a Comment