pengikut yang setia~

Habis

Ni pestaim post guna phone. So kita try je eh.

Habis? Apa yang habis?
Habis sudah cerita aku dengan dia. I met him few days ago and aku sendiri boleh rasa something is not right masa otw tu. Aku siap sempat snap few photos before naik kawasan tempat kami selalu jumpa. We both sit and have a chit chat. Sampai aku sendiri yang utarakan satu soalan.

"Kalau suatu hari nanti, tetiba kita lost contact. Will u come and look for me?"

Dia kata. "Sorry but nope. Kalau u rasa u betul perlu kan I u takkan walk away from my life."

I need him and I want him to feel the same way too! Tapi takkkkk. Dia kata dia dah biasa hidup sorang and he doesn't mind kalau aku nak blah.

Masa tu aku dah nangis dah. Well aisyah kan. Ciwek. He tried to comfort me tapi aku dah tawar hati. Aku tepis tangan dia and ask him for the last time.

"So should I leave now or not?"

Dia diammmm je for thirty minutes until aku bengang aku amik barang2 pastu blah.

I've to admit aku perlu kan dia. Tapi ayat dia yg kata aku tak boleh hidup tanpa dia + aku akan terkapai-kapai is wayyyyy too harsh. Laikkkk "kau sure ke ni bro?"

It's kinda hard but I'm going to adapt to it from time to time. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment