pengikut yang setia~

Kena sekolah.

Kena sekolah as in--- kena ceramah hahahaha.

At first, taktau and tak sangka langsung boleh di'sekolah'kan malam tadi. Dah la masa tu dekat parking lot and public. Dia pulak boleh sound boleh tahan kuat. Aku perasan je guard bangla tu usya dari mula sampai habis. Hahahah kelako bila fikir balik.

Dia tak marah, i know dia berniat baik. Cuma macam biasa la aku pun ada pendapat aku sendiri, tapi aku taknak keruhkan keadaan so aku banyak diam dan dengar. He forced me explain what's wrong but i chose to keep silent. I mean ada la satu isu aku bangkitkan tapi he does not get what i'm trying to say so whatever dude. You guys faham tak, bila kau sayangkan someone tu sampai kau sanggup mengalah janji kau tak kehilangan dia? Tu la aku rasa. Banyak benda aku sekat diri aku supaya tak buat supaya tak susahkan dia. Contoh?


  • Aku lapar. Tapi aku taknak makan sebab aku tahu gaji dia tak seberapa and i also don't have cash to pay. So aku diam. Dia lak salah faham aku tak nak makan sebab aku merajuk or marah.
  • Aku cemburu. Tapi aku diam. Aku buat rilek je supaya dia tak rasa kena kongkong padahal kitorang bukan ada apa. Macam ayat dia malam tadi. "I nak paksa u pun, i ni siapa nak paksa u." So aku guna pendekatan sama, kitorang bukan kapel pun so aku takde hak nak marah dia kuar dengan sesape pun.
  • Aku tahu dia tipu aku. Tapi kenapa aku boleh sabar and still stick next to him? Sebab....
S A Y A N G

Benda ni aku dah lama perasan. Tu habit buruk aku, kalau dah sayang i'm willing to do anything. Padahal orang tu dah buat palat gila harom tahap perempuan biasa dah lama angkat kaki. Tapi aku? Macam bodoh ada lagi ni ha terpacak buat muka rilek.

He is nice. Soft spoken. Responsible. Pandai urus diri. Tapi aku tak boleh tipu diri aku sendiri yang dia bukan ciri-ciri suami yang baik. Tu yang kadang-kadang aku rasa aku buang masa je sebenarnya. Buang duit. Saja carik pasal. Masa mula-mula kawan pun aku tak sangka kitorang boleh jadi rapat cemni padahal first plan nak pergi lepak tengok bola je. Aduhhhhh. 


Korang, kalau terserempak dengan dia pesan kat dia suruh dia hargai aku elok-elok ye?

No comments:

Post a Comment