pengikut yang setia~

Kejohanan Badminton MSSD Petaling Perdana 2012 :)

hikhik . entry ekspres dengan saranan CIK SHIERA MAZLAN . aku nak share pasal aktiviti kitorang berempat minggu lepas . kitorang jadi urusetia Kejohanan Badminton MSSD Petaling Perdana 2012 :)


kejohanan ni berlangsung selama 5 hari . walawey , ayat dah macam karangan contoh dah . haha :D actually , cikgu salwai yang mintak aku cari dalam 4 orang macam tu . dia nak GIRLS ok . tapi , first day tuh . rusman sesat . hihi .

semua pegwai yang terlibat :)


rusman , awan , cikgu sabanum gojes dan wanie :)


model tiang :p


alalalala , malu ye cikgu saiful ?


yeay , dapat MILO nuggets :)

peh , memang TERBAIK lahh cikgu2 semua ni . aku tak gelak memang tak sah . lagi2 cikgu Razali , Usj 12 . dia cikgu paling budak2 pernah aku jumpa . ada ke patut , main sepak2 selipar hitam kuning aku tu . pastu , dok sadung2 aku tengah jalan -,- dah tak omey :( habis cikgu2 lain gelak tengok aku tak seimbang .


hah , inilah dia Cikgu Razali :) ambil gambar pun nak kena tarik baju bagai -,-



next is cikgu Bustaman , SKPU2 :) cikgu lama aku . hihi . setiap kali dia on call umpire . aku mesti akan nyanyi untuk dia . ' go cikgu Bus , cikgu Bus boleh XD '


gambar paksa :P


nak cerita semua nya , memang tak boleh lah kan . yang pasti , sumpah aku rindu dengan diorang . wallawehh . boleh undur balik waktu tak ? jumpa di Klang nanti untuk MSSS :) insyaAllah .






No comments:

Post a Comment