pengikut yang setia~

tinggal kenangan

ececehhh . tajuk haruslah jiwang kan ? haha :D aku dengan si dia yang berbaju merah kat dalam post INI dan INI memang tiada apa dah ok ? memang tak pernah ada apa2 pon tapi kali ini aku nak beritahu , aku dengan dia dah tak contact . beriya2 je aku cerita dalam blog ni kan ? macam apa je -..-


haha :D tak payah nak sedih2 sangat la kan . aku takkan lupakan dia . dia pernah menjadi sebahagian dalam hidup aku . dia pernah jadi seseorang yang rapat dengan aku walaupun sekadar kawan . jadi , takkkan aku nak lupakan dia macam tu je kan ? well , aku suka gila kawan dengan dia . kawan tanpa harap apa2 . first time , aku kawan dengan lelaki serapat dan seikhlas tu . kan awak kan ? haha :D macam dia baca je . mesej pun tak balas dah . tetiba nak baca blog aku kan ? mimpi di siang hari betullah .



so , let's try something NEW :)


aku nak cuba hidup tanpa lelaki . banyak lagi perempuan yang aku boleh kawan kan ? tak payah nak sedih2 dah . aku dah memang ada kawan2 yang TERHEBAT - SENGALS II 

No comments:

Post a Comment