pengikut yang setia~

meet my abang macho

hello readers . puas dah nak cerita pasal acap kan ? meh tukar pandangan sebentar . meet my abang macho . MUHAMMAD FAIZI SYAARANI  ♥




act , aku kenal dia melalui shiera mazlan . aku yang mintak kat shiera . aku nak kawan lelaki . saja menggedik . buat membe , apa salahnya kan ? sekali kenal , owhh ok . not bad la . boleh bawak bergurau . aku suka . kitorang gayut2 . kan abang macho ? suara dia , mak aihhh . sumpa macho . kaw baca ni , mesti dah sengih-sengih kan . nyampah aku . aku yang bagi nama ' abang macho ' tu . rasa macam kelakar pon ada . tapi , yang best pulak . si faizi ni pula jenis melayan . tu yang best kawan dengan dia .


abang macho , kau frust kan ? kau cerita kat aku tadi . kau sama macam aku . frust sebab seseorang yang suka2 mainkan perasaan orang . tak apa la wey , maybe she not the one for you . ala , perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik kan ? kau kan lelaki baik , Allah saja je uji kau . lepas ni , maybe Allah turunkan perempuan yang jauh lebih baik dari dia dan mungkin lebih baik dari aku . erkkk , kenapa menyempit nama aku -.- 


wooo , tapi nanti kalau dah jumpa ' perempuan ' tu . kau jangan lah lupa kat aku . nanti siapa yang nak layan aku lagi . kau tak payah la couple2 ni . kau kecik lagi . padahal , aku takut aku sunyi :P




asal kau kepeng sangat wey ?


btw , nanti kita lepak sama k ? aku amek kau kat depan pintu rumah . kalau kau tak menangis terharu . siap kau . aku siku cukup2 . 

No comments:

Post a Comment