pengikut yang setia~

kenapa ?

acap , acap dan acap . wooo , anak ikan aku *bakkatakawan2 . betul ke camtu ? ala , jangan la panggil die camtu even dia budak bawah . aku tahu aku suka budak yang lagi muda dari aku . tak payah nak ingatkan aku lagi . aku dah frust bila fikir balik -.- acap , asal ayah kau lambat sangat sedekah sperm . erkkk . kalau kau cepat , kan dah boleh couple . hehehe . gatai naa anak otam ni . sumpah aku cakap , aku suka dia . tapi , suka macam mana tu . aku sendiri tak pasti . harap jangan lebih2 la wahai hati . takut frust lagi macam sebelum2 ni . tak apa , aku dah selalu frust .






tapi , fikir2 balik . aku dah pun frust dengan dia . demm . kenapa la kau buat aku macam ni wey ! camni ceritanya , aku sanggup bagi dia fon aku . fon kesayangan aku tu , C3 ! even casing pink -.- mesti dia geli je nak pegang . haha . ye , sambung balik . aku nak sangat mesej dengan dia . aku nak tanya kenapa dia tak text2 aku . kalau nak tanya depan2 , harapan la . dia pemalu . aku jela yang over :P tak apa la , demi kau acap . text2 dia , aku pelik . cara dia mesej kadang2 lain . aku dah start fikir bukan2 . tapi , sedapkan hati sendiri . aku buat bodoh je .


mesej2 , janji nak jumpa time balik sekolah . yela , takkan nak buat harta kodd fon aku . lemakk la ! so , balik 2 aku lalu dewan . *janjijumpakatdewan . tapi , aku nampak dia dah kat luar pagar . wadefakk . aku dah oleh agak . dia mesti dah pass fon aku kat siapa2 . sekali betul . dia pass kat waniebenz . tyme 2 act dah nak meleleh . tapi , control la kan . kang nampak sangat aku lemah . walaupun tu la kenyataan :P


mesti korang baca ni , korang cakap aku ni lembik . benda kecik pon nak kecoh2 . wey , ni pasal hati dan perasaan la bingai . TERjiwang jap . ahh , lepas ni malas dah la nak excited sangat . biar dia pulak rasa . ehh chopp , nak jadi playgirl boleh tak ? ok la , chawww . 


p/s : teringat saat aku dapat surat dari dia , excited habis .
ps/s : pasni dah malas nak lalu depan kelas dia , semata2 nak usha dia .

No comments:

Post a Comment