pengikut yang setia~

tragedi september

Assalamualaikum 
good evening readers ,

Selasa , 20 september 2011 . aku confirm aku akan ingat tarikh ni sampai bila2 . kenapa ? sebab hari tu lah , aku accident . lebih tepat lagi , aku jatuh moto . ha , gelak2 . aku tunjal lubang hidung mu kang . haha :D gelak lah , sebab aku pon rasa benda ni kelakar . pada masa yang sama , pedih + sakit . peh , gila la kan kalau aku cakap ' tak sakit lah , sedap ' . memang aku tampar laju2 .

aku tak nak tipu , ya . aku bawak laju . ala , sebelum ni pun aku bawak laju . tapi , benda nak jadi kan ? aku bawak laju kat selekoh . kebetulan ada pasir2 kat selekoh tu . peh , memang dah mcam pelumba GP dah aku . terseret la aku . yang kesiannya , aku bawak adik aku sekali . dia dah la tak salah apa2 . nasib dia luka sikit je . ngada2 je lebih . time 2 , memang macam sekelip mata jela kan . nasi ada yang baik lagi kat dunia ni , ada la 2-3 kereta yang tolong . aku langsung tak sempat nak ucap " TERIMA KASIH " . mana tak nya , aku dah panik dan tengah menahan sakit . yang sakit aku boleh tahan lagi . yang aku tak boleh tahan , abah dengan mak aku la . confirm membebel non-stop . lagi2 lah abah aku . yela . LC tu moto kesayangan abah aku la . sampaikan masa aku balik 2 , dia bukannya nak cek aku . dia pergi cek isteri nombor 2 dia tu . mak aihhh , sakit hati eden . bebel2 , kitorang cepat2 gerak klinik .

sakit ouh . nak rasa sejam ?
 aku injured kat lutut , lengan dengan kening . yang parah kat kening la , non-stop darah mengalir . alahmdulillah , tak kena jahit . kalau tak , kurang la hantaran aku *tibatiba . ngeri , sumpah ngeri . abah aku dah tak bagi bawak moto dah pasni . aku pon tak nak dah . serik la !

whatever it is , it teach me a good lesson . jangan gedik2 nak bawak moto laju2 . dah la , kau tu tak ada lesen . dengar tu kawan2 ? spek aku pecah la -,-

p/s :  terima kasih pada ENCEK SHAH  sebab datang tengok saya kat klinik hari tu . terharu . sobsob . mmuahhh :-*

No comments:

Post a Comment