pengikut yang setia~

2 in 1

hey awak , hensem tak MR BLOG saya ? hensem kan ? dah la , dah tukar baju baru . awww ♥ saya cair la dengan awak . kita kahwin jom . hikhik . gedik ! *menyampahdengandirisendiri . ni semua kerja cik shiera vavavoom .

aku sumpah tak sangka yang shiera boleh buat macam ni sekali . aku mula2 suruh tukar background je . cz dah lama sangat tak tukar baju MR BLOG ni . overall , aku suka gila . gila2 kentang punya lah aku suka . satu je , yang aku tak berapa puas hati . eh , bukan sebab kau lah shiera . header aku ! header yang aku pakai sekarang ni pon membe aku buat kan --->cik hazwanie kebabom . aku suka . tapi , aku takkan puas hati selagi aku tak boleh buat sendiri . aduhh , yang pandai buat header comel2 tu , ajarlah aku doh . janganlah kedekut ilmu . nanti Allah marah . heeee :P

ok habis . aku nak cerita satu benda ni . 


jarang kan kita tengok remaja lelaki sekarang ni yang bila salam tangan orang yang lebih tua , dia tunduk + cium tangan . awww ♥ aku sumpah cair dengan lelaki macam ni . sejuk je perut mak mengandung . aku pernah tengok 2-3 orang je kawan aku yang buat macam ni . nak tau siapa ?


1 . amirul asraf
kawan lama kat hostel dulu . dia memang tak boleh dinafikan , dia memang perfect dari segala segi pon . betul aku cakap . kalau tengok muka dia depan2 , confirm cair . sebab aku pon cair . ngeee . ahh , kisah lama . tak payah nak ingat la kan . next !


2. muhammad rusman
ni classmate . yup , dia lelaki baik . even , dia pernah cakap aku gedik -,- wtf . haha . tapi , aku senang kawan dengan dia . betul . family aku pun dah kenal dia . lagi2 lah bapak aku . bapak aku pernah pinjam pancing dia . ha , kan aku dah cakap dia baik . dia salam tangan bapak aku kodd . bukan family aku je dia baik , family kawan2 aku yang lain pun sama . eyh man , terima kasih .


3. muhammad al-walid aqil
dia pun classmate aku jugak . budak baru dalam kelas aku . tidur je kerjanya dalam kelas . tapi , dia baik . best kalau buat membe gelak2 . dia kuat bahan aku . siak kaw lid . haha . tapi, tak sangka kan . dia hormat orang tua . aku nampak time tu dekat open house rumah ashikin . dengan sopannya , dia cium tangan semua pak cik2 yang ada . awww ♥cair . tapi , aku tak nak kat kau lah . aku nak kat abang drift :)


4. amirul asyraf
ha , ni yang keempat dan yang terakhir . dia salam tangan bapak aku dol . ngeee . sweet . time 2 , dia raya rumah aku sorang2 . berani wooo . gila salute kat kau . dia kawan aku time kem bomba dulu . dia ganas tapi malangnya muka baby face . mak aku cakap senyuman dia yang tak boleh tahan , lembut je .


amacam ? korang tak tersenarai ? ha , buat2 lah sopan depan aku . mana tau lain kali aku boleh buat entry lagi kan ? hikhik . ok then , chaww .


nak didik anak aku macam ni . sweet .

No comments:

Post a Comment