pengikut yang setia~

wanita gagah


Assalamualaikum ,

strong women ? strong girls ? mungkin aku tak sekuat pink lady di atas . yela . boleh angkat bumi 2 ! haha :D setakat angkat globe , bolehlah . tapi , sampai bila kita nak lemah kan ? sampai bila ? takkan nak selamanya nak duduk bawah lelaki ? betul . bangun . berusaha sampai akhirnya satu hari nanti , lelaki akan sedar bahawa hebatnya perempuan sebenarnya .

aku bukan nak bajet kuat . bukan juga nak berlagak hebat . aku lemah , aku tahu 2 . aku selalu menitiskan air mata . bukan benda penting pun . tapi , itu cara aku . aku boleh menitiskan air mata untuk apa sahaja . walaupun dari luar , korang nampak aku kuat + ganas . kahkah . duduk terkangkang . sungguh tak sopan . aku kesah apa . tu cara aku , dan tak ada siapa pun dapat ubah aku . aku akan mengalirkan air mata kalau aku stres , kecewa dan sudah pasti kalau aku sedih . 

bestnya kalau dapat peluk dia  :D


berhentilah wahai aisyah . berhenti dari terus memikirkan dia . ya . dia memang banyak mempengaruhi kehidupan seharian aku . tapi , sampai bila aku nak sedih dan terus menangis . get up aisyah !



aku betul2 rindukan dia , walaupun aku cakap tak . alahai hati . sabarlah kaw .


No comments:

Post a Comment