pengikut yang setia~

saya terpilih ke kem dan kawad kaki peringkat daerah ?

assalamualaikum , 


hyee . ok . banyak benda nak cerita . tapi , malangnya internet buat hal . aku nak paste banyak2 pic kat sini . tapi , kne edit dulu laa . kang ada yang curik gambar aku kang ( ok , aku sangat perasan , sila muntah ) 


ok , aku hanya nak beritahu yang aku dah pun terpilih untuk ke kem bomba . aku dan lain lain akan mewakili daerah petaling . perghhh . macam xpercaya kan ? kalau tak percaya , sila baca semula . haha . betul . aku akan ke JOHOR . best kan ? 


dan !


aku juga akan ke pertandingan kawad kaki daerah petaling . sumpah penat weyy . inipon , aku rasa lenguh2 kaki ni ? siapa baik hati nak tolong picitkan ? haha .


tersangatlah penat . diaorang pilih based on kawad skills . kebetulan , aku memang ada basic kawad . TAPI , kadet polis , bukan kadet bomba ya ? ada terima gaji bagai . kalau polis kan dia macam terima sijil la . sebijik . aku risau gak . tapi , rupa2 nya sama je cam kadet polis . dan , aku akhirnya terpilih . alhamdulillah .


yang bestnya , bila aku tengok muka BOTAK yang sangat terpinga-pinga . haha . yesss ! i like . muka dia macam xpercaya je . betul . dalm hati aku , nak je cakap. padan muka kaw ! sayang sangat kat budak puchong perdana . geram aku . dan cekgu amirul pon sangat suka bila ada budak dia yang dapat pergi . 


okla , nanti aku sambung . nak rehat . byeeee .



No comments:

Post a Comment