pengikut yang setia~

bila kemudahan tiada ?

Assalamualaikumm ,


bila kemudahan tiada ? camni , tadi aku dengan mood yang sangat berwibawa terus keluarkan buku teks sains dan mula baca . tiba2 , aku teringat yang cekgu kelly kata yang banyak bab2 form 4 yang masuk . dan barulah aku teringat yang aku langsung tak ada buku rujukan sains . alamak ! ha . camni ni . aku start panik . mana aku nak carik ? last2 , aku pon mula ke segmen aduan rakyat bersama mak aku .


aku : mak , adek mana ada buku sains form 4 . camne nak study ?
mak : ala , baca jela form 5 nye je .
aku : mak , banyak topik form 4 yang masuk . form 5 , satu bab je .
mak : ala kaw ni . semua nak harapkan mak . tu ada internet . carik la maklumat kat internet . 


amboi . sedapnye cakap . cakap memang la senang . tengok sekarang aku dah pon buat benda lain . bukan google tentang sains . aduyay ==' .


konklusinya di sini , aku sangat kecil hati dengan mak aku . ye la . time abang aku SPM dulu . parents aku siap bawa dia pergi kedai buku . ambil je buku apa yang nak . aku sekarang ? hampehhh . aku nak guna buku2 dia , dia ambil pure science . almaklumlah , sekolah teknik an ? sekarang ni , kalau result aku nanti xberapa bagus . xboleh nak 100 percent salahkan aku . dah aku semangat nak belajar , buku pulak buat hal . geramnya .


2 je r . byeee .

No comments:

Post a Comment