pengikut yang setia~

home sweet home :)

hikhok . glad to be home :)

dah 3 hari 2 malam aku kat rumah , sangat lega weh . lega sangat ! aku rindu rumah , aku rindu mak abah abanglong , imran dan semua orang . owh ye , rindu SENGALS II dan kepak jugak :B

situasi kat KPMIM , not bad . ada roomates yang gila , ada lecturer yang sporting dan ada abang senior yang hensem #Eh . dannnnnn ada kawan baru , monyetsssssss -.-

sepanjang dua kali berbuka kat Puchong ni , aku tak pernah berbuka dengan keluarga lagi . jahat kan aku ? hari rabu , aku berbuka dengan hampir semua SENGALS II , kepak dan raff . kitorang berbuka kat Teh Tarik Place IOI Mall . Okla , not bad . murah pun murah . aku rindu mereka . sangat .


nasi lemak ayam , dah lama teringin :)


aku , syaz dan galaxy tab 7.7 :D

Semalam pulak , berbuka dengan Cikgu Awaludin . nothing yeah between us , cuma sekadar bapa angkat dan anaknya . YA ! makan kat tempat biasa , Warung Mak Jah Putra Height . boleh tak Cikgu Awaludin pergi belakang , kat dapur . dia pergi ambil makanan . sangat selamber okaayyy ! orang semua usha tak puas hati je , yela kitorang datang lambat tapi dapat makanan dulu :P lantak lah , bayar okeh bukan tak bayar . 

harini , berbuka kat Syed Bistro . lepas berbuka , kitorang nak pergi Jalan TAR . yuhuuuu ! shopping !



Owh ya , ada sedikit konflik antara aku dan dia . mungkin ini tanda tak ada jodoh dan tak ada restu ?


SALAM AIDILFITRI Ü




No comments:

Post a Comment