pengikut yang setia~

Road to KPM Bandar Melaka

Tajuk nak grand . tak boleh kalah :D

kalau nak countdown , aku tinggal lagi 10 hari camtu . peh , kejap je tu . tak nak pergi boleh tak ? sumpah tak nak . kalau aku tak boleh sesuaikan diri camne ? secara jujurnya , aku memang susah nak sesuaikan diri . aku akan ambil masa lama untuk rasa selesa dengan persekitaran baru . lagipun , aku dah lama tak berpisah dengan keluarga . last , 2009 . masa itu aku duduk asrama . sekarang mana ada . setakat pergi kem tu biasa lah kan .

tapi tak apa lah , aku kan kuat :D takkan nak menyerah sebelum cuba betul dok ? yang buat aku kuat sikit sebenarnya , aku ada kawan kat sana ! sama course lagi . be jelly guys ! tapi , aku nak mintak tukar course . tengoklah dulu camne kan .


kenalkan Nazihah :)

budak bomba petaling perdana 2011 . roomate , khemah-mate :D teman sekuliah masa event LOL . seriously , jodoh kuat XD

harap-harap aku ok kat sana . korang doakan aku ye ? 

No comments:

Post a Comment