pengikut yang setia~

hargai mereka selagi boleh

Assalamualaikum ,
good night readers : )

mereka ? siapa ? siapa2 jela yang anda sayang ok ? just wanted to share few things that i had learned . pasal apa ? pasal MR F la . memey aku tak boleh lupakan dia . mungkin dia gila , tapi dia sungguh gentle . sumpah aku cakap . masa sebelum trial hari tu , ada jalan2 kat jalan tar +  central market . gaduh2 dan dia nak jugak datang jumpa. okla jumpa . 

   
sayang2 saya

abaikan tangan dia yang parkinson itu
dari belakang jela k ? suka gambar ni . credit to cik hazwanie . walaupun tangan dia selebet . haha . jalan2 , sekali hujan la . kalau gerimis manja2 tak apa la jugak . lebat mak oiii .dah la nak kejar waktu buka puasa . dia , ya dia yang ber baju purple di atas . sangat2 gentleman . dia peluk saya . dia jaga kepala saya supaya tak kena hujan . masa tu , memang rasa happy sangat . rasa macam bangga ada pakwe sehebat itu . dia ada kata dia sanggup bukak baju zara ( nak tulis jenama jugak ) tu . jadikan alas kepala saya . gila la kan nak bagi dia bukak . nanti orang ingat gila ke mamat ni . haha . lepas tu , dia betulkan selendang saya . dia kata baju saya basah so , nampak la benda2 yang tak patut . dia tak suka . siap pesan lagi , lepas ni keluar jangan pakai baju putih lagi . awww . kan ? kan ? kan ? so shweeeet . malangnya , tu namanya kenangan . pada awak , kalau baca la . terima kasih kerana pernah menjadi sebahagian dalam hidup saya .

terbalik pulak dengan seorang mamat ni . kebeetulan tempat yang sama , orang je lain . hujan lebat . fyi , dia pakai sweater ya . dia langsung x offer sweater dia . tak pimpin saya , tinggalkan je . pehhh , ada jugak lelaki macam tu . pastu , boleh lagi tanya . ' ok tak ? ' wakluuuu ! kan da mencarut .

tengok . perbezaan keduanya .  aku tak ada mesin masa nak putar kembali saat2 tu , tapi benda tu ajar saya supaya lebih menghargai orang di sekeliling kita . ok kawan2 ?




No comments:

Post a Comment