pengikut yang setia~

mari ramai2 lari 1 murid , 1 sukan , 1 malaysia


 Assalamualaikum ,


mesti dah ramai yang update pasal larian ni kan ? tak apa , ni versi aisyahkirana :) first , usha dulu gambar2 .

0313 :)

nombor sama la . hehe . thnx adli , coz sporting :)

abaikan tudung aku yang senget . dah terlampau excited nampak  orang nombor sama .

kami tak lari pon . dah sah tak menang . mesti atlet2 sekolah dah conquer semua kan ? padahal , malas =,="

mari warm-up

saya sayang mereka
lepak2 , snap2 , gosip2 . tu je yang kami buat . secara peribadinya , aku sokong dengan apa yang pihak kerajaan lakukan ni . tapi , apa kata buat 2 tahun sekali ke ? kan ? ececehhh , macam lari :P


saya seperti biasa , tak ada . photographer bertugas .

ha , aku tau korang rindu . nah ! dengan reben2 gimnastik bagai .




No comments:

Post a Comment