pengikut yang setia~

tiada lagi dia - telordibasuh.blogspot.com

Assalamualaikum ,


kalau korang familiar dengan nama telordibasuh.blogspot.com , korang mesti dah tahu tentang pemergian arwah . apa2 pon , mari ramai2 sedekahkan al-fatihah ~






betul . aku memang tak pernah berbalas komen , apatah lagi bercakap face to face . tapi , sumpah aku cakap . aku memang terasa kehilangan arwah . dia selalu menceriakan hari2 aku . entry2 dia walaupun merepek , memang boleh buat semua orang tersenyum . orang gila jela , yang tak akan faham . 

aku tahu cerita ni pun , dari blog orang jugak . aku pon cepat2 klik link arwah . aku tengok shoutbox arwah dah penuh dengan ucapan takziah . aku dah start panik . ' eyh , betul ke ni ' . aku cuba sedapkan hati aku . tapi , bila petang tadi aku usha balik link arwah , aku jumpa ni .

still tak percaya sampai sekarang
innalillahwainnalillahirojiunn ~

header arwah yang lama

header baru . masa ni , aku dah mula follow arwah
aku berdoa arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman . amin ~ insyaAllah Allah ada perancangan yang lebih baik untuk arwah . aku juga pasti yang dia mesti banyak pahala . bukan apa, sepanjang arwah berblogging , dia banyak buat orang ramai tergelak , apatah lagi tersenyum . 

sekali lagi , AL FATIHAH ~


p/s : sekarang pon , aku dah mula rindu arwah .

No comments:

Post a Comment