pengikut yang setia~

sweet habis ~

Assalamualaikum ,


ketika seisi rumah sudah pun nyenyak dibuai mimpi , aku masih lagi boleh online dan update belogg kesayangan ini . mungkin cerita ni tak best macam cerita korang tapi , aku nak cerita jugak .


kelamarin , plan nak study group . padahal , gosip tak berhenti . makan KFC . kena halau , jom blaa . *macam bapak die punya kfc pulak . shikin dah bayar kodd . 


jalan gi desa idaman , minum2 , lepak rumah wanie , anta mereka berdua tuisyen . aku ? sumpah keseorangan . jalan dengan air mata di pipi , gerak mcd . call bob , paksa dia teman aku . ok what , aku bagi upah laptop . online lah kaw . janji kaw teman aku . kan sayang ?


my superhero of the day <3

thanks bob . aku betul2 tehutang nyawa pada kaw .*eyh,nyawa ? . sayangg kaw gilaksss la . kalau kaw tahu ni , kaw mesti dah kembang2 dah kan ? 

tapi , kaw balik awal sangat tadi . kalau tak ,boleh kenalkan dengan awan n wanie . hehe . btw , thanks bob :)



No comments:

Post a Comment