pengikut yang setia~

happy brithday vs happy teachers day

Assalamualaikummm ,


macam yang korang tahu , birthday aku semalam . ya , semalam . so , siapa2 yang belum wish tu , apa lagi . ngeee . dan , birthday aku memang tarikh yang sama dengan HARI GURU .


semalam, wish semua cikgu kat sekolah .mungkin bukan semua . tapi , hampir semua . yang tak tahan , smepat lagi mintak wish kat semua cikgu yang aku wish tu . tak malu kan ? biarlah , muka aku kodd . tak suka , back-off !


bagi aku , ni bukan la birthday terbaik . tapi , okla . mungkin , sebab aku tak ada pakwe time hari jadi . hehe . slack sikit . mr L pon macam nak tak nak je layan . aku faham , yela kaw bukan pakwe aku lagi kan ? tak apa la . 


tapi ,yang bestnya semalam . adajugak yang sudi bergayut dengan aku 3 JAM . Ha amacam ? sporting tak orang tu ? siapa ? sebok je nak tahu .


dia tu .... jeng jeng jeng . cegu md noor la ! hehe . sumpa aku sayang dia , yela . dengan sporting nya die dok sakat2 aku . even , dia tengah demam . orang baru balik kursus kannn . aku boleh mintak pakwe sorang kat dia . dah macam ejen pencari jodoh da . tapi , dia tak bagi aku ada pakwe , dia kata nanti tak ada siapa dah nak gaduh2 dengan dia . cumil la cegu ni . terima kasih cegu ! betol2 buat saya gelak guling2 semalam . siap cakap aku gila . yela , gelak non stop . bila stop , baru aku sedar , suara aku dah serak2 . cegu , u really make my day <3


even aku tak ada pakwe di hari jadi ni , aku tahu kawan2 aku ada . kannn ? sayang korang . muahhhhxxxx <3

No comments:

Post a Comment