pengikut yang setia~

a little sorry ~

sorry . wajah terpaksa dirahsiakan .


Assalamualaikum ,

serba salah pada encek di atas ni . saya gaduh dengan dia . bukan gaduh yang tumbuk2 2 . tapi , dia sentap dengan saya . faham x maksud sentap ? menurut kamus aisyahkirana edisi ke 3 , sentap membawa maksud touching . ataupun merajuk . haha . ada kamus sendiri bhaii . 

sebab apa dia touching dengan saya , malas nak cerita . tu antara dia dan saya . bukan apa , aku betul2 malas nak panjangkan lagi hal ni . yela , dah berapa hari dah bro xbalas sms aku . sedih kodd . yela , dulu dia selalu menyempit dalam hidup aku . bila dia tak ada , seba sedikit mencacatkan kehidupan seharian aku .

bro , kalau bro baca ni . tolongla . jangan merajuk lagi . bosan lah . xada siapa nak bahan orang dah . xada siapa dah nak dengar orang merepek . xada siapa nak dengar masalah orang dah . please bro .
mungkin bro dah ada 'dia' , bro lupa kat orang . ok . fine . tapi , please let me know that u ok . then , okla . bro nak buat apa , buatlah .


sorry again and again .

No comments:

Post a Comment