pengikut yang setia~

head prefect is a girl ?

Assalamualaikumm,


ya . tajuk di atas . hurmmm . tak tahu nak mula camne . aku pun tak tahu betul ke tak . menurut apa yang Pn Fatimah cakap , ya . 95% percent betol . haha . so , get ready guys !


haha . act , aku pon xsure yang aku ready ke tak . yela , berat kodd tanggungjawab tu , aku kena represent all the students in school ==' . memang tak la . dengan jawatan yang sedia ada , pon aku tak boleh handle . aduyay . 


tapi , menurut bestie sepanjang hayat aku , piqa . aku kena terima ! bila lagi aku nak dapat peluang sebegini. pedulikan apa yang orang cakap . weyy , ingat aku kesah ?! (cakap pada mereka2 yang BIUL !)


betul juga bila difikirkan . my mom also give me 110% percent supports . insyaAllah boleh kan kawankawan ? 


tapi , (tapi lagi ==') aku cukup sedih dengan seorang guru ni . dia sound aku . yela , dia marah la sebab aku buat 2 kesalahan dalam masa seminggu . pergghhh . memang frust kodd kena marah . camne la budak2 yang problem boleh tahan kena marah . apa kesalahan aku ? nak tahu ke ? haha . xusah la . jatuh saham aku nanti .


btw , aku nak minta doa korang2 yang hensem dan cantik ni . doakan aku ya ? insyaAllah i will the very best for all of you derr ! haha :D




p/s : aku punya speed menaip , semakin bagus dari hari ke hari . ini semua kerana awak Mr blog ! ily .

No comments:

Post a Comment