pengikut yang setia~

boyfriend baru ? part 2 .

Assalamualaikumm ,


ok2 . ni entry sambungan yang sebelum ni . actually kan , dia bukanlah boyfriend baru saya .
haha . saja2 je letak pic dia di sini . sebab bila aku usha2 . macam pinang dibelah dua pulakkk . kan2 ? haha . mungkin dia xhensem , tapi mak aku cakap . ya , mak aku cakap . muka dia manis. aku rasa aku pon setuju dengan mak aku . ni bukti yang aku xperlukan lelaki ensem . cukuplah dengan lelaki yang penyayang and caring . ececehhh . dah start da drama asmara5 aku . betol . i really mean that . so , jika ada lelaki penyayang dan caring di luar sana . apa lagi , bolehlah cuba usha saya . tengok . tetiba je saya guna 'saya' . ok2 . choppp . heheemmmmmm . ( berdehem jap ) . aku akan guna aku . haha .


actually , mamat di atas ialah macam orang di bawah . dia red warriors ATM (angkatan tentera malaysia ) 



ada faham ? haha . act , xplan pon nak snap pic dengan dia . kebetulan dia ada kat sebelah . aku dengan xmalunya , pergi panggil dia " eh , sini laa ' kan2 ? xmalu kan . aku tau . so , dengan sportingnya , dia pon join snap sekali .


tapi kan , lupa nak mintak fb dia . eyh2 . TERgatal pulak . haha . kowt2 an , dia dah kahwin ke , dah ada gf ke . ha... mati aku . haha . tak apa la , kalau ada jodoh , xkemana . betol x ?


hehe . okla . byeeee .

No comments:

Post a Comment