pengikut yang setia~

SPM in 266 days ?!

Assalamualaikummm ,


OMG ! 266 hari lagi ? Ya Allah . sekejap je kan ? pejam celik da tinggal 266 hari . tambah tolak darab bahagi semua , ( tidur , makan , 0nline , buang masa , tengok tv ) tinggal berapa je hari lagi . adusss . kalau korang tanya aku , berapa percent aku dah ready . sumpah, 10 percent pon aku tak sure . haha :D . SERIOUSLY DOWHHHH ! bila teacher nalani cakap tengah hari tadi,sedikit sebanyak buat aku sedar . betol . apa yang dia cakap 2 semuanya betol . aku kena bangun , sedar . tak mau lagi online , and buang masa begitu je .






kadang2 rasa xcukup 24 jam . padahal , aku xsedar . semua orang pon ada 24 jam yang sama . camne nak manfaatkan , itu terpulang pada diri masing2 . patutnya masa aku online , tengok tv 2 aku guna buat ulangkaji , latihan and homework . entahlah , mungkin penyakit M aku ni kena kikis perlahan2 . 


oklaaa , aku nak offline . 


p/s : bro hafiz is on him way back to malaysia . hope u have a safe journey .




                                                                                                    sayangs ,
                                                                                                       me :)

No comments:

Post a Comment