pengikut yang setia~

kawad hos ( operasi )

Assalamualaikummm


semalam aku dengan 4 orang yang lain , kena angkat hos bomba 2 . mak aiii . berat bhaiii . nampak ringan . padahal , firdaus 2 dah cakap awal2 . berat . tapi , aku xpercaya . sekali angkat , memang berat la aku cakap . nak nangis je rasa . tapi , xgentle la kalau aku nangis ( sejak bila jadi laki ) haha . mula2 bila dorang suruh angkat , aku syesly xboleh angkat . bomba 2 tengok je . time 2 aku rasa loser gila . rasa nak balik je .


tapi , bila dah gerak pergi dewan terbuka .ha .baru aku ok sikit . dah boleh angkat . alhamdulillah . fyi , hos 2 beratnya 20 kg ok ?! ha . mcm agkt tong gas . nak tengok rupanya ?




berat . sumpah berat . pastu kena bukak hos 2 camni . memang xlarat laaa . tapi , lama2 boleh laa . kena try hari2 .



petang ni pon patutnye aku kena datang , tapi xtau la mak aku nak hantar ke x . tengoklaaa .


p/s : tangan aku sakett ^^'

                                                                                           sayangs ,
                                                                                            me :)


No comments:

Post a Comment