pengikut yang setia~

adidas bottle ~

Assalamualaikummmm ,


hye kawankawannnn . huhu .
ni nak cerita pasal satu botol adidas ni . mesti korang pelik kenapa saya nak cerita pasal botol adidas ni . macam ni , ada sorang makhluk Allah ni . dia ada bagi saya botol adidas ni . masa 2 kami still in a relationship . dia belikan botol ni setelah saya ngadu kat die yang botol air saya hilang di sekolah . kami pon godek2 ioi mall . n masuk ke kedai sukan 360 degree active . diapilihkan satu botol ni untuk saya . kawan2 cakap "eceh , nak ada huruf F gak . huhu . syes saya pon xperasan . huhu .




apa yg nak saya ceritakan bukan pasal MR F tapi pasal botol 2 . botol 2 sebenarnya dah dua kali hampir hilang . betol . tapi , xsempat nak ilang, saya dah jumpa.


accident yang pertama, masa kitorang pergi training rumah sukan . saya boley2 tertinggal botol 2 kat kakilima sekolah . memang botol 2 keadaanya kat atas lantai . macam dicampak seseorang . air nya pon yang dah tumpah habis . gila r . aku pon xsangka . kenapa laa orang yang campak 2 xbuang je botol 2 . aku pon anggap nasib baik je r xilang.


sekali lagi , botol 2 buat hal . aku tertinggal kat bus stand sekolah . aku mati2 cakap dengan mak . ini konfem ilang . pagi2 2 aku sampai sekolah , aku nampak botol 2 masih lagi dalam keadaan yang baik . wow ! seyesli , xsangka . fuhhhhh~ padahal , masa 2 aku da redha kalau botol 2 ilang . lagipon , aku ponnn dah benci gila pada MR F . nel kata , 2 jodoh !
wallaweyyyy . xingin aku jumpa mamat psycho 2 lagi .


kesimpulannya , botol 2 xilang mungkin sbb nasib baik je , bukan jodoh k ?


p/s : eyh , aku pernah tertinggal botol 2 dalam kelas tapi telahpun diselamatkan oleh shera .
        wah . 3 kali weyyy . haha :D


meyh usha wajah botol 2 . aku carik dari google . sebijik kodd .


okla byeeeee .

                                                                                                        sayangs ,
                                                                                                          me :)

No comments:

Post a Comment